Alimlər bu ağır xəstəliyin qarşısını alan içki hazırlayıb
Yusif Nəzərli
17:59 08.05.2025
Maraqlı
696
Cənubi Florida Universitetindən olan alimlər insanda demensiyanın inkişafının qarşısını almağa qadir olan probiotik kokteyl yaradıblar.
Trend xəbər verir ki, elmi araşdırmanın nəticələri “Scientific Reports” elmi dərgisində nəşr olunub.
Məqaləyə əsasən, “yaxşı” bakteriyalardan ibarət qatqı bağırsaqların həssaslığını azaldır, beyni iltihab prosesindən qoruyur və insanda koqnitiv pozuntu risklərini aradan qaldırır.
Eksperimentin gedişində 16 həftə ərzində siçanların içdiyi suya müəyyən probiotik birləşmələrinin ştammlarını əlavə ediblər. Ardınca sınaq heyvanları məkan yaddaşı ilə bağlı (su labirinti) testdən keçirilib. Probiotik kokteyli içənlər tapşırığın öhdəsindən daha yaxşı gəlib.
Alimlərdən ibarət komanda müəyyən edib ki, içkinin tərkibindəki probiotiklər beyində Alzheimer xəstəliyinin əsas əlamətlərindən biri olan amiloid lövhəciklərinin yaranmasına səbəb olan zülalların istehsalını ləngidir. Bundan əlavə, bu kokteyl beyində iltihabı azaldır və qan-beyin baryerinin — qan dövranı ilə beyin toxuması arasında yerləşən təbii qoruyucu filtrin bütövlüyünü qoruyub saxlayır.
Oxşar xəbərlər
Xəbər lenti
Hamısına bax
Qurban Qurbanov: Vacib qələbə əldə etdik
23:50 13.08.2026
Futbol
Misir Məkkə Paktına qoşula bilər
23:35 13.08.2026
Aktual
Kolumbiyada zəlzələ nəticəsində ölənlərin sayı 273-ə çatıb
22:58 13.08.2026
Dünya
Kiyevə milyardlarla avroluq hərbi yardım edilib
22:40 13.08.2026
Gündəm
Tramp: ABŞ İsrailə təzyiq göstərmək imkanlarını araşdıracaq
21:17 13.08.2026
Dünya
Xəzərlə bağlı həyəcan təbili: Suyun səviyyəsi...
21:02 13.08.2026
Ekologiya
İsrail ordusu Livandakı təhlükəsizlik zonasını tərk etməyəcək
20:28 13.08.2026
Dünya
Tramp: İranla mənasız danışıqlar aparmaq istəmirik
20:20 13.08.2026
Dünya
Rusiya və Ukrayna arasında mülki şəxslərin mübadiləsi baş tutdu
20:09 13.08.2026
Gündəm
Kəlbəcərdə mina partlayıb, xəsarət alan var
20:00 13.08.2026
Hadisə
AQTA-dan bitki yağı idxalçılarına xəbərdarlıq
19:20 13.08.2026
Cəmiyyət
Azərbaycanda cinayət törədən qadınlar sayı artdı
18:59 13.08.2026
Hadisə
Uraloğlu: Bolqarıstan Orta Dəhlizin Avropadakı mühüm tərəfdaşıdır
18:52 13.08.2026
Region
"Mançester Siti" Jeremi Doku ilə müqaviləni uzatdı
18:44 13.08.2026
Futbol